Fotomağaza [yun. phos (işıq) + mağaza] Fotoqrafiya ilə bağlı hər cür ləvazimatın, avadanlığın və xidmətin satıldığı və ya təklif olunduğu ticarət müəssisəsidir. Sadəcə olaraq fotoaparatların satıldığı bir yer deyil, fotomağazalar müştərilərə daha geniş bir spektr təklif edirlər.
Bu spektrə fotoaparatlar (kompakt, DSLR, aynasız), obyektivlər (zoom, prime, makro, telefoto və s.), flashlar (dahili, xarici, studiya), stativlər, işıqlandırma sistemləri, foto redaktə proqramları, çap xidmətləri, foto çantalar, yaddaş kartları, batareyalar, filtrlar, foto studiya avadanlığı və digər aksesuarlar daxildir. Hətta bəzi fotomağazalar fotoçəkiliş dərsləri və ya fotoqrafiya ilə bağlı seminarlar təşkil edərək müştərilərin bilik və bacarıqlarını inkişaf etdirməsinə dəstək olurlar.
Müasir fotomağazalar yalnız fiziki mağazalarla məhdudlaşmır. Bir çoxları onlayn satış platformaları vasitəsilə də geniş çeşiddə məhsul və xidmət təklif edir, həmçinin onlayn dəstək, məsləhət və çatdırılma xidmətləri göstərirlər. Beləliklə, fotoqrafiya həvəskarları və peşəkarları istənilən yerdən və vaxtdan asılı olmayaraq lazım olan avadanlığa və dəstəyə tez və rahat şəkildə əldə edə bilirlər. Fotomağazalar, əslində, fotoqrafiya dünyasının qapısıdır, hər bir fotoqrafın ehtiyaclarını qarşılamaq üçün müxtəlif imkanlar təqdim edən bir mərkəzdir.
Yunanca "phos" sözünün "işıq" mənasını da nəzərə alaraq, fotomağazanın əslində "işığın mağazası" kimi təsəvvür edilməsi maraqlıdır; çünki fotoqrafiya əsas etibarilə işıqla oynamaq, işığı tutmaq və onu sənət əsərinə çevirmək sənətidir.