Kargüzar (fars. کارگذار - kārgozār) sözü, Azərbaycan dilində əsasən inzibati və ya idarəetmə sistemlərində işlədilən bir termindir. Ən sadə mənası, bir idarə və ya qurumda dəftərxana işlərini aparan, sənədlərlə işləyən, yazışmaları həyata keçirən və ümumiyyətlə inzibati vəzifələr daşıyan şəxs deməkdir. Bu, sadəcə olaraq bir "xidmətçi" rolundan daha çoxdur; kargüzarın vəzifələri müəssisənin səmərəli fəaliyyəti üçün çox əhəmiyyətlidir.
Tarixi kontekstdə, kargüzar termininin mənası zamanla dəyişib inkişaf edib. Əvvəllər daha çox aşağı səviyyəli, köməkçi bir vəzifəni ifadə edirdisə, müasir dövrdə kargüzar vəzifəsi daha mürəkkəb və məsuliyyətli ola bilər. Bəzi müəssisələrdə kargüzar, idarənin gündəlik işlərinin əsas təşkilatçısı və koordinatoru kimi çıxış edir, əlaqələri idarə edir və rəhbərliyin göstərişlərini yerinə yetirir.
Terminin "işlər müdiri" kimi tərcüməsi, vəzifənin genişliyini və əhəmiyyətini daha aydın göstərir. Kargüzar sadəcə sənədləri imzalayib yerləşdirmir, həm də işlərin təşkili, planlaşdırılması və nəzarət edilməsində mühüm rol oynayır. Müasir idarəetmə sistemlərində, kargüzarın komputer bilikləri, sənəd hazırlama bacarığı, təşkilatçılıq qabiliyyəti və əlaqələrin qurulması kimi keyfiyyətləri ön plana çıxır.
Beləliklə, "kargüzar" sözü sadə bir tərifə sığmayan, çoxşaxəli bir vəzifəni ifadə edir və konkret bir idarənin strukturu və tələblərindən asılı olaraq mənası dəyişə bilər. Ancaq əsas mahiyyət, idarənin səmərəli işləməsi üçün vacib olan inzibati və dəftərxana işlərini həyata keçirən şəxs kimi qalır.