Savadlı2 sifəti, əsasən, gümüş əşyalar üçün işlənir və üstünə qara naxışlar çəkilmiş, savad vurulmuş əşyaları ifadə edir. Bu termin, ənənəvi zərgərlik sənətindəki xüsusi bir texnikaya işarə edir. "Savad" sözü bu məqamda sadəcə yazı demək deyil, metal üzərində xüsusi üsulla, adətən qara rəngdə, həndəsi və ya nəbati naxışların yaradılmasını bildirir. Bu naxışlar, gümüşün üzərinə qara maddənin (məsələn, gümüş sulfid) tətbiqi və ya xüsusi qravirleme texnikaları ilə əldə edilir.
Terminin etimologiyasına nəzər salsaq, "savad" sözünün əsas mənası "yazı bilmək, oxumaq-yazmaq bacarığı"dır. Lakin bu kontekstdə "savad" sözü metala vurulmuş naxışların dəqiqliyi, incəliyi, ustalıqla hazırlanması mənasını da özündə ehtiva edir. Yəni, "savadlı" gümüş əşya, sadəcə naxışlı deyil, həm də bu naxışların ustalıqla, bədii zövqlə tərtib edildiyini göstərir. Naxışların gözəl görünüşü, onların dəqiq və təmiz şəkildə yerinə yetirilməsi "savadlılıq" anlayışını əks etdirir.
Misal üçün, "Savadlı gümüş qolbağ", "Savadlı gümüş sırğalar" kimi ifadələr bu sifətin necə işləndiyini göstərir. Bu ifadələr, sadəcə naxışlı deyil, həm də incə işlənməyə malik, ustalıqla hazırlanmış gümüş əşyalara işarə edir. Sifətin əsas xüsusiyyəti, onun xüsusi bir sənət texnikasına aid olmasını və bu texnikanın nəticəsini ifadə etməsini vurğulamaqdır.
Qısacası, "savadlı"2 sifəti, ənənəvi Azərbaycan zərgərlik sənətinin xüsusi bir texnikasını ifadə edən, metala vurulmuş incə və dəqiq qara naxışları bildirən bir termindir. Bu terminin işlənməsi, əşyanın sadəcə naxışlı olmasından daha çox, bu naxışların bədii dəyərini və ustalıq səviyyəsini vurğulayır.