Mühazirə (ər. محاضرة - muḥāḍara) termini ərəb dilindən gəlmişdir və əsasən "danışıq", "söhbət", "müzakirə" mənalarını ifadə edir. Azərbaycan dilində isə, əsasən ali təhsil müəssisələrində müəllim və ya professor tərəfindən tələbələr qarşısında aparılan sistemli, planlı şifahi təqdimatı, elmi-nəzəri məlumatların izahını və müzakirəsini bildirir. Mühazirənin əsas xüsusiyyətləri arasında təqdimatın birtərəfli xarakteri, müəyyən mövzu ətrafında qurulması, elmi dəlillərə əsaslanması və auditoriyanın suallarına cavab verilməsi yer alır.
Mühazirə, leksiya sözü ilə sinonim kimi işlənə bilsə də, aralarında incə bir fərq mövcuddur. Leksiya daha çox elmi və ya akademik kontekstdə işlənir və daha formal, strukturlaşdırılmış təqdimatı ifadə edir. Mühazirə isə leksiyaya nisbətən daha geniş mənada işlənərək, müxtəlif kontekstlərdə, məsələn, ictimai tədbirlərdə, konfranslarda da istifadə oluna bilər. Mühazirənin mövzusu elmi, siyasi, sosial, bədii və s. ola bilər.
Misal üçün, aşağıdakı cümlələrdə mühazirə sözünün işlənməsini nəzərdən keçirək:
* Professor tarix üzrə maraqlı bir mühazirə oxudu.
* Bu gün akademiyada biologiya mühazirəsi var.
* Gənc alimin konfransda etdiyi mühazirə böyük maraqla qarşılandı.
* Onun ictimai həyat haqqında mühazirəsi çox təsirli idi.
Gördüyümüz kimi, mühazirə sözü müxtəlif situasiyalarda və kontekstlərdə işlənilərək, müəyyən bir mövzuya dair şifahi təqdimatı ifadə edir. Leksiyadan fərqli olaraq, daha geniş məna kəsb edir və yalnız ali təhsil müəssisələri ilə məhdudlaşmır.