Ekranlaşdırma, "ekranlaşdırmaq" felindən törəmiş isimdir və əsasən kinomatoqrafiya, televiziya və ya digər vizual media sahələrində istifadə olunur. Ədəbi əsərin, teatr tamaşəsinin və ya digər ssenari əsaslı bir mətnin film, serial və ya animasiya kimi vizual formata çevrilməsi prosesini ifadə edir. Bu proses, ədəbi əsərin əsas süjet xəttini, personajlarını və ideyalarını saxlamaqla yanaşı, vizual dilə uyğunlaşdırmağı, yeni səhnələr əlavə etməyi və ya bəzi hissələri ixtisar etməyi əhatə edə bilər.
Ekranlaşdırma prosesi çox mürəkkəb və çoxsaylı mərhələlərdən ibarətdir. Bunlara ssenari yazılması (ədəbi əsərin ssenari formasına uyğunlaşdırılması), aktyor seçimi, çəkilişlər, montaj və post-prodakşın işləri daxildir. Hər bir mərhələ özünəməxsus çətinliklər və yaradıcı qərarlar tələb edir. Yaxşı bir ekranlaşdırma, ədəbi əsərin ruhunu və əhval-ruhiyyəsini qoruyub saxlayarkən, eyni zamanda yeni bir sənət əsəri kimi də özünəməxsus dəyərə malik olur.
Ekranlaşdırma zamanı ədəbi əsərin bütün detallarını ekrana köçürmək həmişə mümkün olmur. Bu səbəbdən, rejissor və ssenaristlər əsərin ən vacib elementlərini seçib, onlara diqqət yetirməli və bu elementləri vizual dil vasitəsilə tamaşaçıya çatdırmalıdırlar. Bəzən əsərin müəyyən hissələri ixtisar edilir, bəziləri isə genişləndirilir. Bu seçimlər əsərin ümumi mənasını və mesajını pozmadan həyata keçirilməlidir.
Maraqlı bir məqam odur ki, ekranlaşdırma prosesi bəzən ədəbi əsərin müəllifini və oxucularını ikiqat narahat edə bilər. Çünki ekranlaşdırmada əsərin müəyyən hissələrinin dəyişdirilməsi, yeni personajların və süjet xətlərinin əlavə edilməsi müəllifin orijinal vizyonuna zidd ola bilər. Həmçinin oxucuların zəhni təsəvvürlərində formalaşmış obrazlar və hadisələr ilə ekranlaşdırmada təqdim edilən obrazlar və hadisələr arasındakı uyğunsuzluqlar mübahisələrə səbəb ola bilər. Ancaq yaxşı ekranlaşdırma əsərin yeni bir auditoriyaya çatmasını təmin edərək, ədəbi əsərin əbədi olmasını təmin edir.